Ułatwienia dostępu

Przejdź do głównej treści

Deklaracja dostępności

Bank Spółdzielczy w Radomiu zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z 26 kwietnia 2024 r. o zapewnieniu spełnienia wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze.

Deklaracja dostępności dotyczy strony bsradom.pl.

Data publikacji strony internetowej: . Data ostatniej istotnej aktualizacji:

Stan dostępności cyfrowej

Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z 26 kwietnia 2024 r. o zapewnieniu spełnienia wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze z powodu [niezgodności i wyłączeń] wymienionych poniżej.

Niedostępne treści

Niezgodność z ustawą

  • Pliki do pobrania ze strony - nie są przystosowane do wymogów dostęności;
  • Filmy nie mają audiodeskrypcji;
  • Kalendarz na stronie kursów walut nie jest dostępny za pomocą klawiatury - datę można zmienić wpisując ją w pole daty za pomocą klawiatury;
  • Elementy wyświetlane na mapie (pinezki) nie są dostępne za pomocą klawiatury - lista placówek dostępna za pomocą klawiatury wyświetla się obok mapy;

Treści nieobjęte przepisami

  • Dokumenty opublikowane przed 28 czerwca 2025 r. nie są dostępne cyfrowo. Jeśli potrzebujesz, któregoś z nich w formie dostępnej, skontaktuj się z nami i wskaż, o który dokument chodzi.
  • Aktualności opublikowane przed 28 czerwca 2025 r. nie są dostępne cyfrowo.
  • Wszelkie treści na stronie nie dotyczące Klienta indywiduwalnego

Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja

  • Data sporządzenia deklaracji:
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji:

Deklarację sporządziliśmy na podstawie badania przeprowadzonego przez RAE Sp. z o.o. Wyniki badania przedstawia Raport z audytu, otwiera się w nowym oknie.

Gdy podstawą oceny było oświadczenie wykonawcy

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić mailowo Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub telefonicznie 48 363 93 66

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego Banku:

  • Bank Spółdzielczy w Radomiu,
  • Adres: ul.Czachowskiego 21A,
  • e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.

Aplikacje mobilne

Bank Spółdzielczy udostępnia następujące aplikacje mobilne:

Dostępność architektoniczna

Bank Spółdzielczy w Radomiu

Centrala

Do budynku prowadzi 1 wejście od ul. Czachowskiego 21A

Do wejścia prowadzą schody oraz podjazd dla osób mających kłopoty z wchodzeniem lub poruszających się na wózku inwalidzkim.

Nad wejściem nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome czy słabowidzące.

Przed budynkiem wyznaczono 1 miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych.

Filia

Do budynku prowadzi 1 wejście od ul. Głównej 12

Do wejścia prowadzą schody oraz podjazd dla osób mających kłopoty z wchodzeniem lub poruszających się na wózku inwalidzkim,

znajdujący się po prawej stronie od schodów.

Nad wejściem nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome czy słabowidzące.

Oddział Mogielnica

Do budynku prowadzi 1 wejście od ul. Krakowskie Przedmiescie 1

Do wejścia prowadzą schody bez podjazdu.

Nad wejściem nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome czy słabowidzące.

Stały Punkt Kasowy w Jastrzębi

Do budynku Urzędu Gminy Jastrzębia 119 prowadzą dwa wejścia: pierwsze – główne,

do którego prowadzą schody oraz podjazd dla wózków znajdujący się przy schodach,

drugie - od placówki pocztowej, do której prowadzą

kilkustopniowe schody bez podjazdu dla wózków.

Wejścia nie są zabezpieczone bramkami.

Dla osób na wózkach dostępne są korytarze i pomieszczenia na parterze.

Toaleta dla osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze.

Przed budynkiem nie wyznaczono miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych.

Nad wejściem nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome czy słabowidzące.

Stały Punkt Kasowy w Zakrzewie

Do budynku Urzędu Gminy Zakrzew 51 prowadzi jedno wejście od strony ulicy . Do wejścia prowadzą schody,

przy których znajduje się podjazd z poręczą dla osób na wózkach inwalidzkich.

Wewnątrz budynku brak oznaczenia kontrastowego.

W budynku nie są stosowane pętle indukcyjne.

W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie brajla. Wewnątrz budynku brak oznaczenia kontrastowego.

W urzędzie nie można skorzystać z tłumacza polskiego języka migowego.

Nad wejściem nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome czy słabowidzące.

Stały Punkt Kasowy w Kowali

Do budynku Urzędu Gminy prowadzi 1 wejście od ul. Marii Walewskiej 7

Do wejścia prowadzą schody oraz podjazd dla osób mających kłopoty z wchodzeniem lub poruszających się na wózku inwalidzkim,

znajdujący się przy schodach po prawej ich stronie.

Nad wejściem nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome czy słabowidzące.

Stały Punkt Kasowy w Odrzwole

Do budynku Urzędu Gminy prowadzi 1 wejście od ul. Warszawskiej 53

Wejście do budynku głównego bez barier architektonicznych.

Nad wejściem nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome czy słabowidzące.